Ännu en arbetslös dag...

Hej igen!

Idag är en vacker dag, solen skiner och det känns inte så höstigt som det gjort de senaste dagarna. Det kanske finns lite sommar kvar att njuta av....

Idag är också en dag då David sitter inne och läser och letar efter jobb, söker ett och annat i hopp om att kunna få komma hemifrån några timmar och tjäna lite pengar och därmed tjäna ihop till att kunna hitta på något skoj i vinter.

Redan nu sitter jag och spånar på vintern, jag hoppas att kunna åka iväg mer än en vecka i vinter. Meningen är ju att jag ska planera kyrkans resa till Österrike, men då det stället vi skulle bo på är bokat så ser det inte ut som det går att genomföra en resa för 50-60 pers. Men vem vet, större under har skett....

Om inte detta går att genomföra så funderar jag på att organisera ihop en liten egen resa, där jag hoppas kunna få vara borta i 2 veckor. För är det något jag och Gutta kom på då vi var i Chamonix så är det att 1 vecka räcker inte, man hinner inte åka igenom allt och samtidigt kunna njuta av varenda backe. Om någon är intresserad av att följa med återstår att se...

Om du är det kanske du kan höra av dig till mig, så jag vet om någon vill.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag blev sjukt allmänt sugen på skidsemester!

2008-08-25 @ 21:33:23
URL: http://sannerligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0