En annan David?

Idag är de lördag, även om dagarna är ungefär likadana... Men men

Härrom dagen så åkte jag runt lite långsamt på min bräda nere vid esplanaden, kommer inte ihåg vart jag skulle eller vart jag var på väg. Men då så tänkte jag lite och mina tankar vandrade iväg ganska snabbt. Men tillslut kom jag till ett läge då jag började tänka lite på hur jag ser på mig själv....Jag kom på en hel del vettigt faktiskt, men det är nog något jag inte vill tråka ut er med. Men jag kom också på hur mycket man ändrats på bara ett halvår.

Men faktum är att en hel del har hänt sen dess. Jag har vart nära att dö, nära att bli påkörd, nära att köra på en annan... aah, en hel del som sagt. Och allt som man genomlider förändrar en, ganska mycket. Och jag antar att allt som hänt mig gjort mig till den jag är och jag måste nog ändå säga att jag är tacksam att allt de som hänt har hänt. Jag trivs med mig själv och jag hoppas att andra trivs med mig. Gör de inte de så hoppas jag de är ärliga nog att säga de till mig.

Men n ska jag snygga till mig lite och klä på mig, för ikväll ska jag till filmfestivalen med Hanna och Maja (om de är några fler vet jag inte). Ni får ha en bra afton och så ska jag försöka att skriva något trevligt redan imorgon...

Herrens frid!


Kommentarer
Postat av: lenni

nära att dö?

va filmfestivalen fin eller?

btw lyckades du inte skriva "redan imorgon".

chau

2008-09-01 @ 22:45:25
URL: http://lennartus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0