Hoppsan!

Det va visst ett tag sen jag skrev något i min lilla blogg, förvånad över att folk faktiskt har kikat in på min blogg så sent som idag, i hopp om att få läsa något av mig....

Sen jag sist bloggade så har väldigt mycket hänt. Jag har vart på frizon, den kristna festivalen som var väldigt trevlig. Jag och Johanna fick jobbet att köra upp den, vilket vi givietvis klarade galant. Trodde först att jag skulle få dela husvagnen med bara brudar, men icke! Gustav A kom och bjöd in sig själv... Men det öppnade för manliga samtal, sånna samtal är alltid bra!

I regnet och ibland getingarna hade ialla fall jag sjukt kul, vandrade iväg på mina egna turer och hittade då och då lite vänner och gamla vänner, helt fantastiskt! Varje dag innebar en tur till kalkbrottet och sjukt goa klippor som man hoppade ner i det kalla kalla vattnet.

Och nu, hemkommen och arbetslös. Men än så länge är jag inte alltför beskymrad över detta. Det är klart att jag har det rätt så tråkigt på dagarna, och nu när de flesta av mina vänner börjar skolan så blir det ännu mer tyst på dagarna. Men faktum är att jag behöver lite lugn just nu. På något sätt känner jag mig lite borttappad, en aning förvirrad. Jag vet inte riktigt vad jag vill just nu och då känns det rätt skönt att vakna upp och ta en sak i taget....

Igår kväll vart de fest hos Gustav H, en liten fin avslutning på sommaren. Alltid skönt att komma på fest och känna att man kan lägga alla tankar och beskymmer bakom sig och bara vara. Kvällen för min del avslutades med att jag cruisade ner för Ådalsvägen, den backen är fantastiskt bra för att åka longboard. Igår åkte jag non stop, inga bilar som ville förbi. Det var bara goa fina svängar hela vägen ner... Underbart! Ikväll så blir det nog en till sväng med brädan, man måste faktiskt ta och passa på nu innan det faktiskt blir höst.

Nepp, nu ska jag sätta mig och finjustera min jobbansökan och mitt CV. Jag vill inte jobba just nu, men det behöver jag snart göra... och förhoppningsvis vill jag det då.

Herrens frid!

Kommentarer
Postat av: lenni

herrens frid! ;)

2008-08-21 @ 17:02:22
URL: http://lennartus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0