Så många tankar, så få ord...

Jag känner att jag vill skriva, men jag har lite skrivkramp känns det som... gaah!

Ute öser regnet ner, jag får nog allt stanna inne idag. Om jag inte tar bilen till gymmet en sväng. För att idag går det inte att åka longboard till gymmet... Men jag skulle ju leka med nils idag ja, och husvagnsskolan, och jag skulle behöva klippa mig, men jag har inte råd...

Jobbigt allt blev, men det är inte hela världen. Jag kan ha långt hår, vissa tjejer gillar ju det ^^

Jag ska ringa nils snart. Johanna har inte hört av sig om vilken dag denna spännande husvagnsskola blir imorgon... det är inte så farligt.

Just nu lyssnar jag på en låt som jag älskat i ett år och har vart en otroligt viktigt låt för mig det gångna året: Millencolin - Ray. Den bästa delen på låten är helt klart sista biten


'Cause I change with time and that's not a crime
Someone like you can not derange me
Yeah I change with time and that's not a crime
It's in my nature to be changing, changing!



Magiskt bra, på tal om bra saker... nu ska jag ta tag i mitt liv och skriva klart min jobbansökan. Skriver något mysigt framåt läggdags! Schmack på er!

Kommentarer
Postat av: nisse

inte bara tjejer gillar långt hår ;)

2008-08-08 @ 21:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0