Dagen efter

Igår var de en sjukt underbar kväll. Vi killar var hemma hos Frippe och firade Nisse och gav honom diverse fina klädesplagg. Bland annat en Borat Mankini och godis stringkallingar.

Efter detta så åkte vi till Bongo för att fortsätta festen, där mötte vi upp Matilda, Emelie, Sanna, Ida. Johan, Lisa och Linn (förlåt om jag glömt någon). Tyvärr fick Gutta åka hem då han inte riktigt klarade av det häga ljudet, all respekt till honom. Han var en man och gjorde det enda rätta. Att va ibland hög musik med tinitus är inte bra, och man mår dåligt. Jag stog ute och väntade med honom på att hans pappa skulle komma, i bara skjorta. Så jag frös resten av kvällen sen.

Nu har den nyblivne 18-åringen åkt till Norrland för att fira jul i snölandskap (fuskigt!), själv håller jag på att peppa upp mig för att gymma. Men efter de så ska jag och Frippe till Gutta för att hänga med honom, vi tror båda han blir glad om han får lite besök.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0