Dan före dopparedan!

Idag är den dagen då man förr så spänt gick o väntade, iår så har det inte alls känts juligt.Det känns nästan vårigt ute, kallt men vårigt.

Men så här dagen för julafton så sitter jag här med Alfons o kollar på Loket Thomas, mitt favoritbarnprogram som liten och nu är de väl med på Alfons topp 3 tror jag. Hur som helst, han gillar det o jag sitter med o får fina flashbacks.

Igår kväll så bjöd tjejerna i kyrkan in mig till att kolla på Elf, så jag åkte ner till lägenheten och tittade på denna underbara film. Sorry Sanna, men Elf är en bättre film än Love Actually. När jag sen kom hem så fick jag se en vacker o pyntad gran. Först då insåg jag att det är inte långt kvar till jul, så idag finns det lite julglädje i mig med.

=)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag kan inte uttala mig om detta då jag inte sett Elf. Men Love Actually är iaf en av mina favoritfilmer =P

2008-12-23 @ 18:53:58
URL: http://sannerligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0