En vecka utan bloggande?!

Sorry dude, jag har åter en gång glömt att blogga. Skärpning på mig!

Den gångna veckan har dock varit rätt så tom, inte mycket har hänt. Inga jobb finns att söka i dessa juletider. Tonår hade iofs avslutning i fredags. Även om det mest bestog utav att förbereda inför julmarknaden så var det rätt så trevligt. Jag var värdelös på att jobba och lyckades ta sönder en häftpistol.

Kvällen efter så bestämde vi oss gamla tonåringar för att bli barn igen och åka lite pulka. Löjligt kul vart de, även om själva åkandet avbröts av ett mycket roligare snöbollskrig. Efter de så dracks det lite varm cholkad och lussekatter.

Kolla in emo-johanna!

Igår så var min syster Emma här med Sam, som hade vart på vårdscentralen och fått två sprutor och hade därför ont och var rätt så jättegnällig. Men jag fick ju lite sällskap, någon som alltid uppskattas. Dag som natt.

Idag så har de vart rätt dött faktiskt, ikväll är de tänkt att åre resan ska bokas. Men om jag ska vara ärlig så är jag just nu mer peppad på en annan skidresa. Jag vet inte vart jag ska åka dock, jag vet bara att jag ska dit med Gutta och Frippe. Och att det ska bli någon form av överraskning då vi åker iväg under trettonhelgen. Alla som känner mig väl vet att jag är väldigt nyfiken, det börjar växa bort lite men jag är väääldigt nyfiken på vad överraskning betyder....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0