Friskare än sjuk

Idag är det visst den förste december, betyder att det "bara" är 23 dagar kvar till julafton! och att julkalendern börjar, med anders och måns! Måste kolla på det idag.

Det är fler bra saker som händer idag känns det som. Efter att ha känt mig lite nere och sjukare så känner jag mig ialla fall lite uppåt idag, men ännu lite sjuker. Jag hittade 3 stycken jobb varav ett verkade riktigt intressant innan, ska nog försöka skriva några riktigt fina personliga brev ikväll. För jag är trött på att vara arbetslös....

På tal om att vara arbetslös, jag tror att jag har blivit lite mer asocial av att vara hemma. Det har visseligen tagit ett bra tag innan man blivit lite mindre pratig, men det känns så ialla fall... För att inte tala om alla pikar man får av Johanna. Även om de kan vara riktigt roliga, så keep on piking me!

Idag har jag träningsabstinens också, men jag får väl försöka låta bli att träna om jag ska förbli på bättringsvägen. Jag måste vara pigg på Fredag, för då är det dags för Julkabaré. Jag är värd och ska dessutom hålla ett tal om kvinnan. Så om ni har något ni tycker jag måste ta upp, så skriv!

Till sist så måste jag passa på att hälsa er hjärtligt välkomna till kyrkan på Fredag klockan 20.00!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0