Gone

Jaa... Det var länge sen man såg många av sina vänner, dessa juletider gör ju att familjen går före det mesta. Sen så har mina boys (Gutta o Frippe (och Nisse)) fått förtur så här efter jul. Det är faktiskt de enda jag träffat sen jul om man inte räknar Bongo på juldagen...

Så ni som inte träffat mig, här är en uppdatering som ni kanske kan skratta åt. På juldagen så drog jag och frippe till Bongo för att dansa, träffa folk och ha himlans kul. Vi gjorde alla tre, jag dansade som aldrig förr. O jag var väl rätt så grym?

På vägen hem så ville frippe ha kvällsmat på Mcdonalds, jag sa inte emot o tänkte att jag kunde köpa mig en eller två burgare jag med, men eftersom jag inte använt mitt kort på över en månad och att jag var en aningens påverkad så kom jag inte ihåg rätt kod. Så jag lyckades spärra mitt egna kort.

Först så här i efterhand så har jag kommit på att den koden jag trodde var min var koden till min pappas tankkort som jag använt 2 gånger i hela mitt liv. Hur tusan kan man komma ihåg den koden, men inte min kod?! Så idag blev jag tvungen att beställa ett nytt kort.... vilket kostar, och suger.

I övrigt så har jag inte gjort så jätte mycket, men det finns en sak jag gjort mer än nåt annat. Jag har vart hos Gutta en hel del, frippe med. Tillsammans har vi spelat trummor, bas och gitarr på det nya Guitar hero! Jag kan dock inte spela trummor, det är bara för mkt att hålla reda på. Men kul är't!

Nu är det inte långt kvar till nyår, endast 2 dagar. Min nyår ska jag spendera på Egnahem. Både förfest, huvudfest och efterfest. Sen så åker jag till Branäs, för vad som ser ut att bli min enda skidresa denna vintern.... och det suger.... hårt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha så kul i backen i Branäs! (obs! backen, den enda backen som finns liksom)

2008-12-29 @ 13:25:00
Postat av: Anonym

åk inte då...

2008-12-29 @ 18:27:44
Postat av: Daavid!

Det finns ett gäng backar i Branäs Sanna, så de så! ;P



O varför inte åka då det förmodligen blir den enda skidresan jag har råd att göra...

2008-12-29 @ 19:24:47
URL: http://dawie.blogg.se/
Postat av: Sanna

Okej, det finns typ två backar! Vad jag minns.. nu har jag inte varit där sen typ milleniumskiftet. Så jag kanske inte fick åka i mer än två backar.. Men det blir vad man gör det till, såklart du kommer få kul =)

2008-12-30 @ 11:28:45
Postat av: Daavid!

Will do Sanna. Men vi syns imorgon! :)

2008-12-30 @ 11:46:08
URL: http://dawie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, du har ju skrivit "sen åker jag till branäs....och det suger..... stenhårt..."



ja åk inte då =P

2009-01-02 @ 08:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0