Grattis du bäste vän!

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Nisse's födelsedag. Hurra, hurra, hurra!


 
Jag sitter och letar efter lite fina bilder och den jag fastnade vid mest är denna. Den summerar mig och Nisse på ett grymt bra sätt. Vi 2, bilen och på en mack. Den bilen har han och jag gjort många resor med detta året. Vi åkte helt själv till Arvika, en resa och ett äventyr som är oförglömligt. Vi åkte till Öland (söder om Gränna) en kväll och fick en grym försommarkväll med många vänner. Vi hade bilen en kväll då vi rensade upp i Nisse's trädgård, dagen efter så fick vi låna den till för att se Håkan Hellström och shoppa. Men vi hade båda ont lite överallt efter att ha slitit hårt dagen innan. Men fina, fina minnen!



Det finns så många stunder med Nils som jag värderar så högt. Alla de gånger vi vart ute och gått och fotat. Våra samtal, om beskymmer, tjejer, musik och så mycket annat. De har varit så givande och så underbara. Den dagen du åker till USA är de nog detta som jag kommer sakna mest, förutom dig då Nils.



Men än är du kvar här Nils. Idag fyller du myndig och idag ska du firas. Och du åker inte än, och tur är det. Den tiden som är kvar hoppas jag ska bli lika bra som de år som gått. Att du flyttar är fullt förståligt, jag hade nog gjort detsamma om jag var i ditt läge. Men det är ganska långt till dess, så därför tänker jag leva i nuet och inte tänka på vad som händer om ett halvår. Den dagen kommer, men inte än.

Så bäste vän, ikväll ska du minsann firas...!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilket fint blogginlägg David. jag gråter, på riktigt. det blir sorgligt när lille nils flyttar. men, som sagt, vi får leva i nuet!

2008-12-21 @ 10:54:23
URL: http://sannerligen.blogg.se/
Postat av: Ida

åh fint david! och nils är helt klart en favorit! :D ni är så bra, båda två! :D

2009-01-05 @ 20:57:15
Postat av: Daavid!

Tackar tackar Ida, både du o nils är två fina människor! Vi får se när vi ses, snart hoppas jag :D

2009-01-06 @ 17:04:01
URL: http://dawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0