Hurt-vecka!

Jag trodde aldrig jag skulle kunna träna mer än varannan dag. Men det verkar som att jag lyckats med det.

Jag fuskar och räknar helgen, annars låter det inte så hilma häftigt! Men jag har tränat lördag, söndag och måndag så här långt. Ikväll så kände jag mig lite smärtsamt stel och en aning mör. Så jag tog ledigt från gymmet. Men imon så ska jag försöka hinna dit. Men imon ska jag tvingas komma på vad jag vill ha i julklapp, mina föräldrar är inte nöjda med att jag bara har en sak jag egentligen vill ha. De tycker att jag ska ha minst 2 så de blir någon form av överraskning.

Eftersom jag inte har något jobb, dvs inga pengar så kan jag inte ge paket till varken till min familj eller mina vänner. Det suger hårt, och när man inte kan ge. Då vill man inte ha något. Ialla fall inte jag... Men mina föräldrar säger att ett paket är jag minsann värd. Då säger jag att de enda jag nog vill ha är en polariserad lins till min kamera.

Tydligen så dög inte det. Nu måste jag alltså komma på en till sak. Förslag? :)

P.S. Jag har nästan alltid vetat vad jag fått när jag öppnat paket, det ser man ju bara man tittar på paketet! D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0