Inget slår ett ärligt samtal

Måndag, dagen i veckan då man kollar efter nya jobb, kollar på avsnittet av Top Gear som man laddade ner under natten och dagen då man har rätt så tråkigt.

Idag så ringde jag till arbetsförmedlingen för att rapportera hur mitt jobb sökande går, bara att jag inte skulle ringa dit idag. Så jag skämde ut mig istället...

Efter det så kollade jag på det bästa Top Gear avsnittet så här långt. Efter det så letade jag efter jobb men insåg att det inte kommit ut några idag. Och nu så äter jag lunch och kollar på den gamla klassiska utbåtsfilmen Rött Hav.

Men dagens höjdpunkt är ett litet välbehövligt samtal, där jag kunde vara ärlig och få lite ärliga svar tillbaka. Men det var bara bra, för nu är de historia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0