Och så var helgen över

Men vilken helg det vart!

I fredags så vart det stor avslutning på Tonår, något som gjort en en aning stressad den senaste veckan. Men allt gick jätte bra och jag tycker att Johanna, Fille, Thea, Leena, Lydia, Natta, Sara, Sara och Anni är värda sin vikt i guld för att de ställde upp och gjorde det hela till en väldigt rolig kväll!

Igår så var det Lördag, och som alltid så vart det då en boys night. Även om det var 2 (eller 3) veckor sen sist. Vi tre satte oss på Bongo och chillade i några timmar. Det var kul att snacka lite med boys och komma ikapp med varandra, det var ju trots allt ett tag sen sist.

Idag så har Emma, Björn och Sam vart här och lekt med mig, sen så kom Gutta och så stack vi och tränade en stund. Och nu så sitter jag här och dricker lite thé (mest för att jag druckit mycket kaffe idag) och känner att jag haft en ganska bra helg. Den senaste tiden har jag känt mig väldigt trött och hängig, nästan lite nere faktiskt. Men nu så känns det som att det har vänt. Men jag kanske är lite överglad på grund av att jag hade en riktigt bra dröm inatt, så bra att jag ett tag trodde den var sann....

Jag drömde att jag fick ett av de jobben jag sökt i veckan.... Hoppas det är en sann dröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0