Shopping och bibelord

Idag så tog jag mig en dag på stan. Men innan de så passade jag på att åka och gymma med Nisse. Väl på stan så hittade jag 2 t-shirts och en skjorta, mycket behövligt faktiskt. Garderoben har inte sett några nya kläder på rätt så länge nu...

Men dagens bästa är helt klart det bibelordet Johanna hittade. Första kungaboken kapitel 12 vers 10b "Min lem är grövre än min fars lår". Den gav ialla fall mig ett gott skratt.  =)

Men nu ska jag sätta mig i bilen och åka till Vaggeryd. Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: sessy

men oj. har ni inte hittat den förän nu? jag trodde den var sedan länge utskrattad... där ser man

2008-12-12 @ 14:38:40
URL: http://sjomajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0