Sista juldagen...

Nu är det den sista dagen på denna julen, och det känns rätt skönt. Snart är det ju en annan stor dag som kommer, och efter den så åker jag till fjälls!

Igår var det juldagen, den största utekvällen på året. Så jag och frippe passade på att gå till Bongo. Och det var det bästa bongo någonsin. Stort dansgolv, bra musik, många vänner. Perfa! Visst, de var lite stökigt och några blev utslängda, men de kunde vart värre. Men innan bongo så var jag hos mi syster, som fyllde 27. Hon fick ett förkläde av mig och i retur så spydde hennes son Sam på mig, men no hard feelings där inte... ;)

Idag så bestämde jag och frippe att vi skulle till gutta och leka med honom. Mest för att vi vet att han känner sig lite utanför då vi går ut själva (eftersom han inte kan följa med, vilket suger). Så att vara med honom och ha boys nights gör förhoppningsvis honom gott.

Later...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0