?!

En extra lång helg som skulle var tillägnad mina vänner blev en helg då jag till slut tvingades ta mest tid för att bli mig själv....igen

Jag längtar något så sjukt till strandgården för då får jag komma ifrån allt det här o slippa tänka, bara vara... Men jag ska jobba 2 veckor till. Ännu bättre, jag är halvsjuk o min mage är konstig... jag vet, jag klagar för mycket. Men idag är det inte mycket som är bra...

Det ända roliga som hänt är väl att jag fick ha en bra helg med nisse som underhöll mig o jag honom. O så fick ju min ena syster en liten son i helgen med. Allt gick väl o hon är "oförskämt pigg", haha!

Kommentarer
Postat av: lenni

ja blir sympatideppig. och ja ser tendens till pms i dina blogginlägg, som sviktar väldigt mkt från da till da. hihi, men de är lungt. jag känner igen mig, du vet att ja och massa andra fina folk finns, här, typ ofta. :)

2008-07-15 @ 19:13:54
Postat av: David!

Taack! Jag har lite manlig pms just nu.. men jag har vart lite halvsjuk o då är man inte på topp precis.. ;) heh

2008-07-15 @ 19:20:53
URL: http://dawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0