Ett litet tips...

Jag lever ett liv där jag bestämmer vad jag vill göra, vill jag gå till bongo så gör jag det. Jag bryr mig egentligen inte så mycket om vad andra människor tycker om hur jag lever och så. Jag respekterar folks åsikter och anser att de har all rätt i världen att tycka vad de vill.

Men jag ogillar när människor väljer att prata om mig på ett illa sätt och som om de vet vem jag är. Jag säger detta för att jag vet att vissa pratar på tok för mycket om mig och de tror att de vet allt om mig. Jag är trött på skitsnackare, har du något att säga om mig så säg det till mig. Jag struntar i hur andra människor lever, det är upp till de själv. Vill de pyssla med knark så får de, vill de hänga i kyrkan så får de. Jag bryr mig ärligt inte. De enda jag bryr mig om är mina vänner. Och har jag några frågor, åsikter eller funderingar om någon så tar jag de med den personen. 

Att snacka skit om andra är både fegt och extremt barnsligt. Så därför vill jag att de som nu har några frågor eller åsikter om hur jag lever att ni ska ta de med mig. För att förr eller senare får jag höra vad en del tycker om mig, bättre att ni har stake nog att säga de till mig än att ni smyger med de som. Inte för att det är hemskt sårande, men vissa av er har en fruktanvärt förvrängd bild av mig. Så jag ber er att ringa mig, maila, träffa... spelar ingen roll för min del. Bara ni slutar snacka skit om mig.

Tack!

P.S Detta är inte riktat till alla ni som läser min blogg, bara att jag vet att vissa snackar lite skit om mig. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0