Lång helg

Jag tar tagit ledigt från mitt ena jobb för att få mer tid att kunna göra annat än jobba.

Jag har också tagit ledigt för att jag inte hunnit göra något annat än jobba, jag trivs med mina jobb. De är båda rätt så roliga och jag har en otrolig frihet i båda jobben. Jag kan jobba i mitt tempo och välja vad jag vill göra först, jag får till och med retas på arbetstid! Helt fantastiskt!

Men det jag saknar är tid, jag hinner inte med det jag vill. Jag vill träna, åka longboard, vara med alla mina underbara vänner, ha grllkvällar hemma hos mig igen... Men nu när det är långhelg för mig så ska jag hinna med en hel del mer.

Ikväll så sitter jag på Bongo o njuter av att ta det lugnt över några öl... Kom förbi om du vill! ;)

P.S Jag ska försöka blogga lite varje dag med... D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0