Underbara kvällar!

Efter en dag så jag fått jobba ganska hårt och få jobba med morfin i kroppen så har jag nu kommit hem, satt mig ner och påbörjat en riktigt grym spelningslista. Att göra en grym spelningslista är ingen simpel liten sak, det krävs en hel del hjärnverksamhet för att komma på de där låtarna som man lyssnade på för några månader sen som fortfarande är grymma men har ersatts av den nyare musik som poppat upp. Men det riktigt svåra är att hitta de låtar som är ett år gamla men fortfarande lika älskade som då. Varje gång man hittar en och får höra den så fylls man av minnen och glädje.... Märkligt!

Min spelningslista innehåller allt från Daft Punk till David Bowie (bara för att Ziggy Stardust är en oförglömlig klassiker). Den är flera timmar lång och ändå är den inte färdig, men jag gillar (läs: älskar) att göra det här. Det är själslig återhämtning på det där lite lugnare sättet. Jag vet att detta är lite mysko och en aning generande att erkänna, men när jag sitter här så känner jag mig lite som John Cusac i High Fidelity... Ännu märkligare!

Men men, jag är en rätt knepig person. Jag har aldrig velat vara något annat och jag trivs med att vara lite små mysko. Take it or leave it! ;)

Nu så ska jag spelningslista vidare, ha det så bra ikväll så återkommer jag imorgon! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0