I dessa sommartider...

I dessa sommartider så knegar jag på så gott jag kan. Jag är uppe vid 6 och håller igång ända till midnatt, när jag går u pp så vandrar jag iväg till en fantastisk doft av jasmin och när jag kommer hem så är jag så trött så att jag istort sett inte känner någonting, förutom att jag är väldigt väldigt trött...

Men men, jag har ju valt att ha 2 jobb. Jag får väl leva med ett! Men ikväll, då blir de gymmet med lemmen och sen blire fotboll i kyrkan. Fett nice!

P.S. På grund av allt jobbande så hinner jag inte med bloggen och bdb, men jag ska blogga o nörda mig på bdb så gott jag kan...! D.S

Kommentarer
Postat av: nisse

david david david...

du kommer ta livet av dig, det inser du väl?

men bara du är näjd så ska jag inte klaga :)

puzz!

2008-06-19 @ 18:34:14
URL: http://shipmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0