Åter en gång för länge sen....

Ops, sorry! Men jag skriver ialla fall någon gång ibland.... hehe

Det har vart några dagar där det hänt både mycket och lite. Vi fick en massa snö, som ju tyvärr försvann. Jag hann inte ens ut o åka skidor. För den dagen då det gick så hade jag lovat att fika med Johanna, något som jag inte ångrar. För det var trevligt och det var väldans länge sen man träffade henne. Jag vet inte om jag sagt de till dig Johanna, men du är min bästa kvinnliga vän. Känn på den du...! ;)

Inatt så sov jag och tjejerna i kyrkan, för två av dom hade sovmorgon....eller något. Jag har ju alltid sovmorgon, så jag gjorde dom sällskap. När de två stack till skolan så åkte jag hem för att försöka skriva på lite ansökningar (hela 2 st). Men Johanna och Sara ville bjuda mig på middag, vilket var väldigt svårt att säga nej till. Så jag fick komma tillbaka till kyrkan och sen vandrade jag hemåt. Trött (och mätt) så blev det inte så mycket gjort, utan jag halv somnade till lite That 70's show.

Nu ska jag snart ner till kyrkan och sen så kanske det blir gymmet (kanske)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0