Beslutsångest

Idag har de vart en dyster dag. Regn, regn, regn... hela dagen! Fruktansvärt tråkigt och inte ett dugg inspirerande. Men jag lyckades ändå peppa upp mig själv till att pumpa upp mig själv på gymmet. Höhö.

Men min dag har präglats av en sak, mer än något annat. Tiger Lou, att gå eller att inte gå. Det kostar ju trots allt 180 kr. Jag har pengarna, men är de värda det? Hur kul kan jag ha resten av månaden om jag går på spelningen? Vem vill gå med mig? För jag har faktiskt ingen som vill gå med mig, än. Men finns det någon som vill och kan så blir jag glad om du säger det...

 
Haha! Tack för tipset Sanna! Det var inte så svårt, om man visst vad man skulle göra...


Men nu ska jag snart dra mig ner mot kyrkan. För jag har visst lovat att va ledare på cellisen för 92/93 gänget... Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0