En stilla dag

Idag är det visst allhelgonsdag, eller hur man nu stavar det. En fin dag, jag är lite av den äldre varianten och jag måste säga att jag tycker att det är en fin dag. Min dag är spenderats i allra största möjliga fridfullhet. Jag har tagit det vackert idag, passade på att sova länge. Tog en liten kort promenad med kameran och sen så kom alfons hit. Så nu ska jag snart ner och leka lite igen. Innan han ska gå o lägga sig, han ska nämligen sova över här i natt.

Igår så var det allt annat än lugnt. Det var Halloween, som jag nu börjat gilla lite mer. Kvällen spenderades på Bongo där det var Big Bongo, så det var gott om folk och bra musik. Jag och gutta åkte dit själva, för att frippe är långt borta. Ändå borta i Barcelona, lite fuskigt ändå...

Hur som helst, vi var där ända till stängningsdags och vi träffade mängder med folk. Typ Gustav, Ida, Daniel, Matilda, Frida, Karin och Oscar. Helt unerbart kul hade vi det, och jag fick ett par vampyrtänder.

Men men, nu ska jag ner och trycka i mig lite Smörgårstårta, och sen så ska jag nog slå Gutta en signal!

Ha de bäst!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0