Freitag

Idag är det visst fredag, även om veckodagarna är ganska så orelevanta och alla dagar är rätt så lika alla.

Men idag så tvingade jag mig upp lite extra tidigt och åkte till arbetsförmedlingen och sökte ett jobb. Men som vanligt lär jag inte få något besked om jag får det (eller inte får det). Efter det så vandrade jag igenom stan, passade att gå igenom både Peset och ED. Men på skolorna träffade jag inga kändisar, istället sprang jag på Nisse och Bälls på stan. Väldans trevligt att träffa Nils då man aldrig gör det längre....

Ikväll så är jag ledig ifrån Tonår, men då det är Julkabaréet (stavning?) nästa vecka så måste det göras en hel del planering, dvs ikväll. Så det blir inget Bongo som jag hade tänkt, även om många försökt övertala mig. Jag brinner för Tonår, det är jag nog lägger ner mest tid på i veckan. Det är det jag grymt kul då tonåringarna kommer, vilket de lovat att göra ikväll. Annars är Tonår lite på väg att dö ut, det kommer inte så många som förr (typ när jag var en "riktig" tonåring). Så vi får väl se om det finns något tonår i vår. Jag hoppas och ska försöka se till så att det blir av!

Big Bongo kommer fler gånger, och då kommer jag att dansa. Jag lovar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0