Glasvegas

Idag var det tänk att man skulle sätta på sig sina pjäxor och hoppa på skidorna och raila lite, men inte helt oväntat så blev det inte av. Ofta när man ska iväg så blir det att det skjuts upp. Idag var det bil beskymmer, vi fick inte tag i någon bil vilket gjorde det svårt att få ner all utrustning ner dit. Jag hade ingen bil, Gutta trodde sig ha en hemma. Men var visst inte det och när vi trodde att den skulle vara hemma vid 2 så var den hemma vid halv 4 istället. Och då var det på tok försent att sticka ut. Det mörknar ju så tidigt numera. Men för imorgon har jag fixat så jag har bilen, så då blir det av!

Idag så har jag som sagt väntat o väntat på att få sticka ut. Under tiden så har jag forskat lite i musikens värld och hittat ett band som jag lyssnar igenom lite nu. Glasvegas heter bandet och här kommer en länk till min favoritlåt, än så länge!

http://www.youtube.com/watch?v=-Hf1bp6k0X8&feature=related

Någon vänlig själ får hemskt gärna lära mig hur man kan lägga upp en videolänk eller så.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Woho! Sensation! Första grejen jag kan som handlar om datorer som inte en kille kan (hej fördomar) . Man kopierar embed-koden som finns till höger när du tittar på klippet på youtube och så klistrar du in den koden i html-fönstret. du fattar nog =P

2008-11-06 @ 22:37:53
URL: http://sannerligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0