Mitt ibland ledarhajken och barnvälsignandet

Jaa, då har det visst gått några dar igen sen man vart inne här. Ska åter en gång försöka bättre mig ;)

Men jag kan skulle lite på att det har vart en del som hänt de senaste dagarna. Jag med flera ledare i kyrkan fick åka ut i skogen och ta en paus... det vill säga inte göra så mycket, vilket jag numera aldrig gör. Fast jag gjorde nog mer på hajken än om jag hade vart hemma. Så jag gjorde alltså mer än vanligt, vilket de andra bergis inte gjorde...!

I förrgår så vart det kyrkan och barnvälsignelse för min ena systerson, Sam (tror han är 3,5 månad...). Men jag skötte även ljudet i kyrkan denna dag och läste upp ett bibelord, och gjorde en tabbe inför familj och släkt. För den micken jag tog var tydligen mute'ad. Något som jag inte visste att man kunde göra med den faktiskt, så där stog jag och fattade inte riktigt varför först. Men istället för att stå och se ut som en blondin som inte kan sånna där tekniska saker så greppade jag en annan mick och läste så gott jag kunde. För det där trasslet gjorde ju mig en aning jätte nervös....

Igår var det tänkt att jag skulle hämta Alfons på dagis, så jag förberedde mig med att sova mycket och länge. Men sen så fick jag ett sms där de stog att jag inte behövde hämta honom. Hans far var tydligen väldigt duktig på jobbet denna dag och fick gå tidigare än väntat. Så jag utforskade internet världen och sprang på en filmtrailer som jag blev förälskad i. Så varför inte dela med sig av denna... Se & Le

Love the beast heter den och den har kommer i februari..... Det är en dokumentär om skådespelaren Eric Bane och hans kärlek till en väldigt speciell bil, men det är en kärleks som sätt på prov då han krashar bilen. Det är också Eric Bane's första film som regisör. Sevärd...? Oh ja!




Nu ska jag till gymmet och sticka in huvudet i kyrkan. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0