OC och obeskrivlig smärta

Igår så gjorde jag det jag nästan gör varje dag numera, gymmade. Det är ju bra att röra på sig och att träna, men sen så går det ju nästan alltid 2 timmar när jag är iväg och det är ju skönt att två timmar av mina oändligt långa dagar kan gå rätt så fort (och så är de ju hälsosamma med).

Men igår hände något som aldrig hänt förut. Igår trodde jag att jag skulle svimma. Eller rättare sagt, jag ville nog gärna svimma. Mitt i träningen, som för stunden var bröstträning. Så fick jag som en huvudvärk som kom från ingenstans och som var värre än någon annan huvudvärk eller smärta jag varit med om. Jag har ju ändå brutit foten och dragit av en tumled, men det här var på en helt annan nivå. Jag stog där i gymmet. Det kändes som ett järnspett satt rätt igenom huvuet och jag kunde knappt titta. Jag tog en paus men insåg att jag inte kunde fortsätta, så två timmar blev istället 20 minuter.... Jag försökte slappna av och jag duschade både kallt och länge. Till slut efter ungefär 30 minuter så släppte värken. Då var det bara en vanlig huvudvärk....måste dock säga att de var nog den skönaste huvudvärken jag haft. Heh!

Efter detta så fick jag höra att 4 killar (Nisse, Johan, Olle och Danne skulle ha en OC kväll i lägenheten. De tyckte jag lät lite gay men jag ville så gärna träffa killarna så jag (som aldrig gillat OC, eller typ liknande serier) fick kolla på OC. Men det var rätt så skönt att komma bort ifrån hemmet, hänga med människor och kolla på nåt jag aldrig annars kollar på. Tyvärr måste jag ju också erkänna att det var rätt så roligt att kolla på OC.... och det är rätt så illa!

Ikväll så vet jag inte vad som händer, troligen inget. Men jag kan ju kolla på någon av alla mina säsonger av That 70´s show, Simpsons eller Top Gear. Så jag ska nog kunna roa mig en stund. Imorgon ska jag klippa mig, vilket är behövligt men också läskigt.... och jag vet inte hur jag ska klippa mig heller. Förslag? :)

Puzz!

Kommentarer
Postat av: Moa Rosén, Alex flickvän :)

WELCOME TO THE BRIGHT SIDE! OC is the fucking shit.. Grattis och välkommen in i klubben!

2008-12-06 @ 12:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0