Stormigt värre!

Idag är det måndag och en riktig höststorm drog över staden. Bara 300 m ifrån mitt hus så blåst halva taket bort på ett hyreshus, och såg verkligen hemskt ut. Ifrån mitt hus såg hur allt träden låg ner i vinden, men efter ett tag såg man inte ut. För vattnet som regnade ner trycktes upp mot rutan och hölls sen uppe av vinden.

Sen så vart det helt plöstligt solsken och blåhimmel, det har verkligen vart en skumdag. Under den soliga delen av dagen ringde syrran och frågade om jag kunde hämta Alfons på dagis, and so I did! Sen så lekte vi ändå fram till nu. Då en fruktansvärt trött Alfons endast ville åka hem med min mamma (hans mormor) och sova, and so he did.

Nu preppar och peppar jag för ett kvällspass, tror det blir bröst, armar och skuldror. Om orken finns så kanske man tar magen och ryggen med, om orken finns.... de vet man ju hur de brukar bli då. Heh ;)

Sen så ska jag nog hänga lite med Gutta och titta på nya avsnittet av Top Gear... later folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0