Sunday, Bloody Sunday

Då vart de visst Söndag igen. Jag orkar inte berätta allt som hänt under helgen, så jag berättar bara vad som hänt idag!

Idag är det ju verkligen ingen vanlig dag, för idag är det ju fars dag. Men idag är det också den dagen på året då det är SMU-gudstjänst. Jag och tjejerna blev invigda som ledare, fick en liten fin komplimang av församlingen. Det de sa var att de var glada och imponerade över att vi brann så för att vara scoutledare, om jag ska vara ärlig så kände jag mig inte så träffad. Jag har inte ens vart ledare i ett halvår. Men det var ju 2 av oss 5 som gick fram som verkligen är duktiga ledare. Lenny o Brat, Johanna är duktig och fantasifull. Brat är en grymt bra ledare och det visar hon genom att ha en patrull och lyssnar och inte står och skriker när du försöker prata med dom.

Efter att vi fått märken, fått se en grymt rolig predikant som trollade och skämtade konstant så åkte jag hem där min far och övriga familjen väntade. Mat, fika och fika. Man är mättare än mätt, men för att lösa det så åkte jag till gymmet och körde ett stenhårt benpass. Nu sitter jag här, och njuter av en träningskick. Men nu ska jag käka lite och sen ska jag bevaka internet för att försöka få tag på Top Gear redan ikväll.

Kommentarer
Postat av: lenni

jo man tackar ja!

att få en sådan fet komplimang här på frasses blogg än inte varje dag. tkr dock att ni övriga tre ledare förtjänar minst lika mkt cred!

förresten har ja inte kollat här på länge, trevligt att se att du skriver.

chau

2008-11-13 @ 22:14:10
URL: http://lennartus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0