Ännu mera neråt...

Idag så var båda mina systrar hemma en sväng, med de båda pojkarna förståss. Alfons var riktigt kul att träffa igen, har inte sett honom på en månad nästan. Så vi lekte o lekte o lekte, sket skoj! Sen ringde mackan o ville berätta att han alltjämt ville gemomföra denna skidresan. Så vi tog lite nya tag. Trots att kyrkan inte tycker att vi ska ha en skidresa...

Men sen efter att ha lekt färdigt med Alfons så skulle jag kolla på ett sms, men när jag öppnade mobilen så såg jag att min display var sönder. Så nu har jag ingen mobil, speciellt eftersom jag inte kan få bort SIM-kortet. För luckan till den sitter fast...

Great!

Kommentarer
Postat av: nils

ta det lugnt david, du kommer klara det!

2008-10-29 @ 01:50:06
Postat av: lenni

röven också!

vi råkar ha en mobil med inte alltför kassa funktioner här hemma hos familjen eriksson, då fadern ska skaffa "jobbmobil". om de krisar jätte mkt menar ja ;)

2008-10-29 @ 11:24:59
URL: http://lennartus.blogg.se/
Postat av: maja

jag har köpt en ny, om du är intresserad av en likadan skittelefon som den du har....

2008-10-30 @ 00:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0