Fortfarande lite på ner gång...

Nu sitter jag här igen och måste erkänna att jag glömt bort min blogg. Jag tycker ju om att skriva lite här, men ändå så känns det som att man inte hinner med det. Men nu skriver jag ju, det betyder att jag tagit mig tid till det. Yeah!

Igårkväll så kom jag hem ganska sent, efter att ha gymmat och stannat till hos Gutta lite. När jag kom hem var jag kall och skakade. Så jag kröp ner i min säng, startade elementet och tog fram min bok (ja, jag läser en bok just nu. Jag är lika förvånad som ni är. haha), efter en stund så känner man hur den där doften av lite bränt damm kommer. Elementet har ju inte varit igång på över ett halvår, så det ligger en hel del damm där bakom som får det varmt om öronen (men hey, damm har inga öron, vad jag vet ialla fall. Så då får de det varmt om....öhm....) På ett lite knepigt sätt känns denna svagt otrevliga doft ändå rätt mysig. Det stinker inte på något sätt, det luktar inte bränt på det sätt som det gör när det brinner. Det luktar varmt, och tryggt. Jag läser o läser i min bok som heter Stenens Broderskap. Handlingen är för komplicerad och jag är för lat för att orka berätta den här. Läs den själva! Haha

Efter ganska 1 timma är jag trött och vill sova, men det är så lite kvar på boken så jag får för mig att jag ska läsa ut den. Men det tog en timma det med, men skam den som ger sig! Efter de så frös ajg inte mer, jag la mig ner och somnade rätt så jättesnabbt.

Idag så vaknar jag upp och inser att jag måste ta tag i lite saker. Skidlägret, inget är gjort på några dagar. Jag har just nu bokat 3 till 5 minibussar som måste fyllas, annars står jag där med några bussar och en tom plånbok. Men ett samtal med Mackan går före det...

Sen så är det så här alla mina vänner, min mobil gick sönder härrom dagen ju. Jag har just nu en som är ifrån den tiden så hjulet var nyuppfunnet, men det spelar ingen större roll. Jag ska försöka få tag i en annan. Men vill man prata med mig så föreslår jag att ni ringer mig. För jag kan knappt sms med en så gammal och dålig telefon, och sen så har jag inga nummer på den heller.

Men men, ikväll blir det Big Bongo med Gutta. Det var på tok för länge sen jag var där (då det var big bongo). Har ingen aning om vilka det är som spelar där ikväll. Men jag låter det vara en trevlig (eller otrevlig) överraskning. Vad ni än gör så får ni ha en bra kväll!

Herrens frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0