Hyperaktivis

God morgon...eller ja, det är ju faktiskt inte morgon längre. Klockan är ju hela 1!

Men här sitter jag och skriver lite, och jag måste börja med att berätta hur nöjd jag är med mig själv idag. Men som vanligt kunde jag inte gå upp när min klocka ringde vid 9 idag. Men när jag väl kom upp vid kvart i 10 så käkade jag lite frulle och en rejäl tallrik med youghurt med müsli. Efter detta så fick jag någon skum impuls, jag började slänga en massa papper och annat skräp på mitt rum. Sen satte jag min iPod i min högtalare och satte på lite Explosion in the sky, och helt plöstligt så hade ajg städat hela mitt rum! Detta har inte gjort på ett år tror jag.... Sen så gjorde jag en annan sak jag borde gjort för ett år sen. Jag tog alla mina tv-spel och åkte ner till lägenheten i kyrkan och lämnade dom där. Så nu slipper man spela bilspel om man vill spela lite tv-spel någon natt! Men när jag kom dit blev jag också lite besviken. Några av tonåringarna hade hängt där en kväll, vilket är jätte kul att de har ett ställe som de kan samlas i mitt i veckan och ha kul ihop. Men de hade inte plockat iordning efter sig. Så det låg disk och saker lite överallt... tråkigt. Men eftersom jag vet vilka det är så ska de minsann få städa upp det! Jag passade också på att vattna mitt träd i lägenheten, mitt fina träd! =)

Men nu så ska jag börja tänka på kvällen lite tror jag, för ikväll ska jag äntligen till Bongo igen! Det var evigheter sen jag var där. Gutta och Frippe har gått dit många gånger utan mig, då jag inte haft tid eller möjlighet att gå ut på en fredag. Ska bli kul att komma dit igen. Ännu mer kul är att tjejerna ska med ut ikväll, även om de inte förstått att bongo är ett himla bra ställe så har de lovat att vara där en stund ialla fall. Innan de ska iväg till Centrum, det allra tråkigaste ställe om du frågar mig. Varje gång jag är där ser jag bara en massa kåta, tråkiga och osociala människor....när man kommer därifrån har man tinitus och en tom plånbok. Nä, tack jag veta bongo. Bra musik, trevligt folk och en mysig lokal.

Men nu ska jag nog hoppa in i duschen och tänka lite på att snygga till mig. För jag ska snart till Gutta och leka lite innan vi sticker in ikväll.

Ha de superdupermega bra så kommer jag tillbaka imorgon med förhoppningsvis någon ny impulsnyhetsflash!

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0