Idag är en bra dag

Livet leker, allting flyter på som vanligt. Att vara hemma hela dagarna och inte ha ett jobb känns jobbigt, men på ett sätt som inte tynger mig. Att behöva vara snål och inte göra åt alltför mycket är inte kul, men jag har lärt mig att leva med det nu. Att vara singel och inte gå runt olyckligt kär i någon är just nu rätt skönt, jag har mängder med vänner som ger mig en otrolig glädje och jag hoppas att jag är där för dom lika mycket som dom är här för mig.

Allt känns faktiskt väldigt bra, vilket är skönt men också lite skumt. Jag borde gå runt och vara orolig över att jag inte kan få ett jobb. Jag borde tycka att det är fruktansvärt att vara hemma numera, men jag tycker bara det är okej. "Jag har vart med om värre" är lite av mitt livsmotto i nuläget. Och det känns väldigt, väldigt skumt. Men jag är otroligt glad för att det är så här bra.

Idag är det finfint väder och solen bara steker på. Om stjärnorna är framme även denna kvällen så ska jag ta och åka lite longboard i höstkylan. Kan nog bli otroligt mysigt! Men först ska jag ner till kyrkan och fixa lite för Tonår.

Ha dé!

(första gången på ett tag som jag skriver 2 inlägg på 2 dar...heja mig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0