Mån dag

Idag är det en sån där rätt grå och tråkig dag. Jag sitter här hemma och kollar igenom Af's sida efter jobb. Men jag har även reggat mig på ett bemanningsföretag. Men bara det tog 1,5 timma! Men det var nog för att det var så himlans krångligt....

Idag har jag även lagat min egen mat, diskat efter mig och gjort det lite snyggt efter mig. Men mitt rum ser ut som ett tonårsrum ska se ut (jag är ju trots allt tonåring i ett halv år till...). Jag fick även hjälpa Thea med engelskan idag, över msn och med en kopp kaffe i handen.

Ikväll så hade jag egentligen velat gå och gymma med antingen Gutta eller Nisse. Men Nisse skulle fixa inför hans USA resa, och Gutta hade träningsvärk. Och idag är en sån dag då jag inte vill träna själv, så istället för det så ska jag nog gå till Gutta ikväll och spela lite Guitar Hero.

Passar även på att erkänna vad jag numera gör på nätterna. För nu är det så att jag har fått fasligt svårt för att sova, jag är extremt trött. Men jag kan bara inte somna. Så ibland händer det att jag har min kamera, tar på mig jackan och mössan. Skruvar på kameran på stativet, och sen så vandrar jag iväg en sväng... Rätt så mysigt, men väldigt kallt!


Detta är min senaste natt sysselsättning, en liten promenad med stativet och kameran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0