Sorry dudes!



Måste ju börja med att erkänna at det var ett tag sen jag skrev här, och jag har inte heller några bra ursäkter... så vi skippar det.

Livet rullar på som vanligt. Inget jobb. Mesta tiden spenderar jag här hemma. Kvällarna spenderas på gymmet, i kyrkan eller här hemma vid msn. Rätt enformigt, men det är inte så farligt faktiskt. Kvällarna är givetvis det bästa på dagen. Men det som är allra bäst är ju helgerna, då har alla ens vänner tid. Ingen skola, de flesta har inte några större mängder läxor att tänka på. Så helgerna är sket fejna!

Min tid i kyrkan har blivit lite mindre, jag är numera inte där varje fredag. Vilket både är skönt, men också lite ledsamt. Jag önksade egentligen att fler kunde och ville komma till mitt fina tonår. Jag och Maja har lagt ner många timmar, inte bara för att planera, utan även för att få lägenheten fin. Men samtidigt är det rätt kul att man någon fredag då och då nu kan gå till Bongo och ta nån/några öl, snacka, ha kul och dansa lite.

Men det har hänt lite ovanliga saker med under de 2 veckorna jag "glömt" blogga. Färskast är ju Hanna's och Sara's 18 års fest. En riktigt trevlig lite fest, men innan jag gick dit hade Boys Night gänget lite förfest och mat hemma hos Nisse

Gutta trode inte wasabi var så starkt, så han tog ganska mycket. Vilket han sen fick äta upp... höhö


Efter detta bar det då upp til festen, där fick man ännu mera god mat. Efter det fick damerna allti ifrån en guldfisk, till mer trevliga saker så som en godis bikini eller ett vibrator kit.


Tre vackra damer: Johanna, Hanna och Sara

I mitten av förra veckan, kommer inte ihåg vilken dag så var jag och nils ute fotade lite i skogen. Vi hade en bra och trevlig pratstund och så fick vi båda lite fina bilder.


Hösten är en av mina 4 favorit årstider...

Och förra fredagen så hade ajg gjort en riktigt grym planering för tonår, jag hade stuckit dit en timma innan eller så. Bara för att förbereda, men till min stora besvikelse så kom ingen. Johanna, anni och sara kom... för de hade lovat mig att vara hjälpledare. Men istället för att klaga över att ingen kom (givetvis så tänkte jag på det) så tog vi saken i egna händer och vi 4 tävlade och lekte istället. Vi råkade ha vattenkrig som i uppstädningen blev till att vi dansade istället.


Jag i tras-hulahula shakar med Anni o Haj hejar på!

Efter det så satt vi oss ner med thé och kakor och kände oss rätt nöjda, Nisse kom förbi och tillsammans så åkte vi in till Centrum med en burk kakor som vi delade ut till mindre nyktra människor...


Kvällsfika, vi var duktiga så vi förtjänade det...

Nu så sitter jag här och lyssnar igenom ett Unplugged album med Coldplay som jag råkade hitta innan jag satte mig och började skriva.... En mysig liten skiva. Men nu ska jag börja tänka på sängen. Imorgon så ska jag ta det lite lugnt och leta jobb. Och jag ska verkligen försöka att blogga mer ofta igen!

:*

Kommentarer
Postat av: lenni

tja!

fint att du skriver oftare än mig iaf, vilket iof inte är så värst svårt. men ändå bra gjort!

snygga bilder också, de ligger mkt minnen i dom, och trevliga saker har minsann hänt på sistone. de är bra ! syns i morn för cellis :)

2008-10-21 @ 18:41:19
URL: http://lennartus.blogg.se/
Postat av: David!

Jag tycker verkligen verkligen (av hela mitt hjärta) att du ska börja igen lenny! Kan du verkligen säga nej till mig?

2008-10-22 @ 13:45:38
URL: http://dawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0