Ingen vanlig tisdag inte...

Nej, idag har inget mirakel skett. Jag har alltjämt inte fått något jobb och jag har inte vunnit 1 000 000 000 på lotto. Men idag tog jag tag i mig själv och åkte upp till Mediamarkt (där jag sökt jobb), de hade lovat att höra av sig (senast igår). Men när jag satt här hemma igår så blev jag både arg och ledsen över att de inte hörde av sig. Jag trodde naturliggtvis att de inte ville ha mig och tyckte inte ens jag var värd att ringa och medela detta...

Men när jag kom dit idag så började chefen med att öppet erkänna att han hade haft lite annat för sig. Lite polska sälktingar och så där, men han lovade mig att skynda sig och höra av sig så snart som möjligt. Det vändet på allt och jag åkte hem till Möken & Jöken för att planera årets skidäventyr. Vill inte säga för mycket än, men det kommer att bli ett riktigt äventyr!

Efter det så åkte jag vidare till friskis och mötte upp Lenny för ännu ett försök på att gympa, idag gick det mycket bättre. Jag blev dränkt i svett, men jag var inte det minsta trött. Lenny verkade inte det minst berörd av passet så vi passade på att gymma lite med. Efter det så vart man lite mer trött. Johanna cykade hemåt för att sen dansa, och jag åkte hem för att äta...

Nu sitter jag här, jag är redan försenad till cellisen. Men jag fastnade för Foo Fighters intro på Skin & Bones dvd'n. Eftersom det nu ser ut som att jag får vänta några år på att få se dom (efter som de tar en time out) så får jag kolla in dvd'n istället.... och vänta på att deras nya album ska komma, om det nu inte bara var en massa rappakalja!

http://www.youtube.com/watch?v=yfPszojPLMg

Kolla och njut...!

För nu sticker jag iväg med brädan och ni får ha det toppen! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0