Och så vart man sjuker igen...

Man får nog börja med att ransaka mig själv, jag har inte vart så aktiv med mitt bloggande. Men jag har en liten ursäkt. När man går hemma som jag gör går tiden fruktansvärt fort, en dag flyger bara förbi. Och på kvällen, då kommer ångesten över att man gått en dag och inte presterat någonting alls... Min baldejt Charlotte som också är arbetssökande berättade att hon lider av precis samma.....sjukdom? haha

Jag är lite sjuker, men det är inte så farligt. Jag mår så bra i övrigt så! Denna veckan har jag vart lite för trött för att känna efter hur bra jag mår, men förra veckan kände man verkligen hur bra man mådde. Jag måste nog till och med säga att jag aldrig känt mig så lugn, så trygg och så säker på mig själv. Vilket känns helt underbart

Och om 2 veckor ska jag, Nils, Thea och Leena till Gbg och gå på Håkan, kommer bli sjukt bra! Visst visst, även lilla arbetsslöse jag ska shoppa lite... kan jag verkligen inte förneka.

Det enda jag tycker är lite tråkigt, men ändå ganske bra. Det är att sommaren nu är över, officiellt över (typ). Inga varma nätter, inga vackra nätter då jag är ute och åker longboard hela natten, kommer hem, sover 3 timmar men dagen efter är jag hur pigg som helst.... Lite ledsamt är det allt. För nu regnar det heeeela tiden och kvällarna är blöta och kalla, då vill man inte åka longboard inte. Men jag som lovade Johanna att åka någon gång mitt på natten, hoppas på att det blir någon fin helg snart då jag kommer och ringer på din dörr vid 2-3 på natta! ;)

Men det bästa med att sommarn är över är att vi går mot vinter, har en känsla av att denna vintern kan bli superdupermega grym! Jag är reseledare för kyrkans resa, men om den ens blir av är än så länge osäkert... Då hoppas jag på att få med mig ett härligt gäng till Val Toreans i Frankrike

Men men, nu ska jag häller i mig mängder med honungsvatten och en och en annan kopp thé. Inget kaffe, tyvärr.... halsen gillar inte kaffe idag. Har redan spytt och vill inte hosta upp min frulle... Ha en bra dag på er! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0