Ännu mera smärta

Som om det inte var nog med att man rev sig lite över hela kroppen. Dagen efter en underbar dag i Jära så tog jag och Gutta årets första tur med våra longboards. Och vilken tur de blev...!

Vi åkte nästan 3 mil. Från söder på Huskvarna till hamnkanalen inne i Jönköping, och tillbaka. Det tog sin lilla tid, men vi stannade iofs och fikade med Emma. Men sen begav vi oss hemåt,  men hemvägen var en ända lång smärtsa longboardtur. Min vad orkade tydligen inte riktigt mer, muskelknöt sig och mitt ben gick inte att böja och min fotled gick inte att sträcka. Det är rätt svårt att inte göra nåt av dom när man åker longboard eller går. Men hem kom jag, hoppade upp för backen till gutta och tog en fin avrundning på kvällen med lite TV-spel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0