En fredag som ingen annan...

Min fredag spenderades mer eller mindre med en person, min bästa tjejkompis Lenny. Hon övertalade mig att skippa min vanliga sovmorgon för att besöka vår gamla högstadieskola samt kolla in ett drama i kyrkan vid skolan. Efter ett bra drama och en rundvandring på skolan så tog vi våra cyklar och cyklade till piren och hamnkanalen. 



Där så lunchade vi med Sara och sen så sprang vi på Gustav. Dagen i staden slutade med att vi två och frippe tog en fika innan Lenny skulle packa inför Trysil, medans jag och frippe skulle fixa inför kvällens pizzabakning hemma hos mig. Efter att Frippe agerade mästerkocken och visade mig hur man bakade pizza utan att få det att fastna överallt så tog vi bussen till bongo för en mysig kväll på uteplatsen med många vänner. 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gjorde ni inte poffpizza?! :O

2009-04-05 @ 16:15:58
URL: http://sannahelgalen.blogg.se/
Postat av: Daavid!

Vi phailade lite... vi hittade ingen poffdeg :/

2009-04-06 @ 13:22:57
URL: http://dawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0