Ung Kraft!

I lördags var kvällen då jag gick upp på en scen för första gången i mitt liv. Som ur var (för de som stod nedanför så spelade jag inte. Jag var konferencier och presenterade banden samt sa lite annat som både var passande och opassande. Till en början gick et lite si så där, jag fick aldrig riktigt chansen och jag var väldigt nervös. Men jag lärde mig att se "genom" publiken och på slutet kändes det riktigt bra!

Det vart en underbar kväll där man fick träffa en massa roliga människor och jobba med några killar som var stört sköna. Man fick träffa bekantingar som Lovisa (som man träffar typ en gång i halvåret) och ett gäng vaggerydare. När klockan slog ett var kvällen över, men jag var rätt så glad för de. För då kunde jag äntligen gå hem, för jag var så trött så trött då.

Så nisse och jag började en långsam hemåt vandrig med stopp för nattakrov på Shell och lite thé i kyrkan, väl hemma så somnade jag gott med ett leende på läpparna.

Tack för en sjukt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0