Anti-schlager

Jag har aldrig gillar melodifestivalen, jag har aldrig gillat musiken som spelats där, jag har aldrig förstått hur folk kan välja fram så dåliga låtar som de så ofta gjort. Men som tur är så är jag inte tvingad att kolla på de, och kollar därför inte på det. Utan jag Frippe och Gustav åkte till bongo för att umgås lite och vänta på att Johanna med vänner skulle dyka upp.

Det gjorde de och tillsammans hade vi en trevlig afton med mycket dans. När vi gick hem så snöade de jätte mycket och snömänniska som jag är så blir jag helt pirrig inombords. Så imorgon ska jag nog försöka ta bilen, lasta in skidgrejerna och hitta mig en bra rail och köra på i några timmar. Förhoppningvis inte så mig så mycket. Men först så ska denna dagen ta slut, right?

Denna dagen slutar jag i kyrkan, på en skräckfilmskväll med Frippe, Matilda och Ida... yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0