D som i Duktig

Idag är de årets otursdag, för den som tror på skrock. Nää, otur de har man alla de dar man inte har tur. Finns nog inte någon speciell dag då alla lider av otur. Imorgon är det alla hjärtans, och som glad singel så kommer jag inte sitta hemma och gråta. Många typer av "viktiga" dagar nu ju, snart fetisdagen och våffeldagen med va?

Idag är tyckte min mamma att jag skulle vara lite duktig, jag orkade inte säga emot utan satte på spotify och ett album av Sigur Rós. Sen så dammade jag, dammsög jag övervåningen och avslutade med att blöta golven. Tack vare musiken så jobbade jag snabbt och blev klar på 30 min (väldigt stolt). Efter detta så fick jag en liten present av min mor som är trött på att jag lägger kläder överallt....



Nu så ska jag äta lite soppa och sen ska jag ta dagens kyliga vinterpromenad! Ikväll blir det Bongo och Jonathan Johansson, lyssnade in mig lite på honom igår och måste säga att det låter riktigt bra. Men vi får väl se hur bra han är live. Men först måste jag komma på har jag ska se ut...!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Shit, 30 min! nu vet inte jag hur stor er övervåning är.. men tänk om jag skulle städa vår övervåning på 30 min... skulle krävas mycket ecstasy för det!!

2009-02-14 @ 14:17:16
URL: http://sannerligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0