Familjekväll med fel familj

Igår så tog jag en eftermiddag ute, för st så tog jag mig en lång promenad längst vättern. Sen åkte jag och tränade, efter det så var det fortfarande väldigt långt kvar till dess att jag skulle möta Frippe i stan. Så jag tog en promenad på IKHP. Efter allt detta rörande så var jag hungrig, så jag mötte frippe där vi sa att vi skulle mötas: Sushibar.

Men när jag tog där och väntade kom Frippes mamma istället, hon beställde sushi åt oss alla och vi åkte hem till Familjen Frippe och åt sushi och kollade på Monty Python & the holy grail. Kan de bli bättre? Haha

Nu så sitter jag här en aning ofärdig och väntar på att Frippe ska komma och plocka upp mig så vi kan ta med Ida och Matilda till lager idag. Vi får väl se vad jag hittar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0