Kläder överallt

Idag är jag seg, seg, seg och åter seg. Men jag ska nog åka in till stan och träna lite sen. Bara för att komma igång lite. Jag känner mig lite seg för att det inte blev så många timmars sömn inatt och för att det verkligen blev en heldag igår...

Det började vid nio, upp och äta frulle, tvätta samt raka sig, hitta kläder för dagen, byta till ett par andra kläder i sista minuten. Inse att frippe står utanför och väntar och har gjort det en stund, fixa håret och sen fort ut till bilen. Sen så plockade vi upp flickorna och åkte till lager.

Det fanns mcket för ögonen, men otroligt lite kläder som passade. Men, jag kom därifrån med 3 t-shirts och ett 5 pack strumpor. Efter vår lunch på sibylla så blev det en mer oseriös syn på shopping, vi valde alla att hitta fula kläder istället. Himla synd att man inte hade med kameran!

Jag tog över ratten på hemfärden, och därför missade jag en älg som bara Ida såg (ett försök till en dålig ursäkt). Det är ju en ganska smalväg till och från lager, det går att möta bilar. Och med en hel del tur och lite skicklighet så kan jag berätta att det numera går att möta lastbilar och grävmaskiner också. (men fy tusan vad rädd man blir då man möter en stor lastbil i en smal sväng på en hal väg)

När tjejerna var avsläppta och jag skulle släppas av så bjöd frippe in sig själv på mat. Eftersom hans familj bjöd på sushi igår kunde jag inte säga nej. Vi passade på att leka lite med alfons med, innan en högst allvarlig machotävling började. Tyvärr så förlorade jag, men jag skyller på att frippe fuskade...

Idag så måste jag nog ta och städa mitt rum med, ligger en massa kläder överallt där inne >.<

Kommentarer
Postat av: Ellenpellen

och du klagar på dagens ungdomar :O du som inte ens kan stava till det ;) "ungdommar" på dig själv du!

2009-02-11 @ 18:06:16
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0