Muuuse!

Och så vart helgen över, åter till ensamhetens lugna dagar. Men efter en helg som det hänt i mycket under så vart de lite skönt att få en lugn dag. I Fredags vart det Bongo där man träffade mängder med pojkar och flickor man sällan eller aldrig ser o pratar med. Väldans trevligt. Dock var det ibland lite galet trångt och en och en annan kaxig människa som ville bråka med mig.

Lördagen blev inte en dag hemma då man låg och klagade över hur trött man var. Jag var i kyrkan på årsmöten och taco med en väldigt blandad bunt människor. Men de va kul ändå. Måste säga att de finns vissa människor som trots att de är äldre män och är närmare 50 än 30 så känns de unga och coola. De har humorn och replikerna som gör att det är himla kul att sitta ner och prata med dom också. Sen på mötet så fick jag en ros, för duktigt arbete i tonår. Alltid smickrande!

Söndagen så var det gudstjänst och mina päron hade hand som fikat och disken. Så jag fick minsann vara kvar i kyrkan och hjälpa till. Men jag fick god hjälp av Aron 2 år, som även verkade se upp till mig något otroligt. Han följde mig vart jag än gick och jag var mycket mer intressant än hans föräldrar. Sen så åkte jag med päron hem, åt och sen åkte jag nästan direkt till kyrkan för att ha ett litet möte med alla tonåringar. Jag hoppas att tonår kan bli lite mer välbesökt efter de förändringar som nu görs!

Idag sitter jag här hemma med en kopp kaffe och avlyssnar Muse nya livealbum... på tips av Ellen aka cosecarine.blogg.se. Men snart så ska jag bege mig mot stan och köra årets första träningspass! Peppad! :D

Kommentarer
Postat av: Ellenpellen

visst var det ett bra tips? ;D

förresten så var du helt blind på ED! jag satt till o med i samma klassrum som dig på den där GOstudy-grejen x) men sen sprang du typ därifrån så hann inte heja :P "du smälte in bra på ED för jag såg dig inte.." hah!

2009-02-04 @ 16:53:28
URL: http://cosecarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0