Och en del tror att jag latar mig på dagarna...

Idag så har jag i och för sig haft en högst aktiv dag, kommer bli svårt att toppa denna...

Först så lagade jag mat. Ris med uncle ben's sås o fläskfile. Toppade de med lite Chaminjoner och mums fillibublan! Sen så diskade jag fint efter mig till lite Christer i P3. Sen så åkte jag till Peset och träffade Mimmi som gav tillbaka min jacka, vilket var trevligt (både att få jackan och träffa Mimmi). Hon följde mig sen heeela vägen bort till friskis där jag sen skulle göra årets första träningspass på gymmet. Det var skönt, oerhört skönt att träna igen. Men jag är inte den biffen jag var innan jul. Men de ska vi nog kunna återgå till! På gymmet träffade jag Oscar, alltid lika kul att träffa honom.

Sen så kom min syster och plockade upp mig och så åkte vi tillsammans hemåt. Väl hemma så åt vi Taco's och sen så åkte jag till kyrkan för att städa upp det som inte städas igår. Men i min välvilja så välte jag ut sand på golvet.... så de va bara att städa upp det med.

Efter det så tog jag och åkte upp till Vista Kulle, kände att de var dags att åka dit igen. Kolla på utsikten, se på alla stjärnor och tänka lite. Jag fick dessutom se ett stjärnfall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0