Ovanlig Onsdag

Det är inte varje dag det är Onsdag (tro det eller ej), det är är inte heller varje onsdag jag åker till Vaggeryd (helt otroligt va?). Men var fjärde Onsdag så åker jag till Vaggeryd och planerar ett av sommarens läger som jag som ansvarsfull ledare ska delta i. Just dena onsdagen är det också min tur att köra, fast det gör jag mer än gärna.

Men det är rätt så många timmar kvar tills det är dags att åka, de timmarna ska jag ägna mig åt att packa. Det är nu bara 2 dagar kvar tills jag åker, och ju närmre fredagen jag kommer ju mer peppad blir jag. Ska bli skönt att resa bort, ska bli kul att bara åka med pappa (vi är inte bästisar precis, men jag vill umågs lite mer med min far), det ska bli underbart att spendera varje kväll på hotellets spa. Men framförallt, det ska bli löjligt kul att åka skidor och få jibba lite.

För er som följer min blogg dagligen, ni kommer att få en rolig och spännande läsning imorgon. Men mer än så säger jag inte....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0