Lazy Lördag & Serious Sunday

Morsning korsning! Det är söndag och jag sitter och dricker kaffe och halv sjunger till lite Håkan Hellström. Idag är det löjligt vackert väder och en promenad längs vättern med min kamera står nog på min agenda för dagen...!

Men det som jag ser mest fram emot idag är det som händer ikväll. Det nya, fräscha, heta och mer mogna tonår har premiär. Jag har även lyckats få med den gamle Mackan ikväll, vilket gör de till en finfin mix av gammalt och nytt. Men jag är ju dum om jag säger vad som ska göras, kom och se efter för er själva. Missionskyrkan kl. 19.

Igårkväll så var et ingen vanlig kväll, för igårkväll så grattades Daniel på sin 19-årsdag. Det är ju inte varje dag man gör det, så därför samlade vi vänner ihop oss och åkte till Hampus


Jag har ingen aning om vad som händer här, men det var en av de bästa bilderna som de andra tog med min kamera.


Han bjöds på tacos (lagad av?), fick ett presentkort på en klippning och några fler saker som jag glömt bort. Sen så åkte jag, Frippe, Ida, Sanna och Matilda hemåt. Efter att ha släppt av tre väldigt trött flickor så citycruisade jag och Frippe hemåt. Jag blev erbjuden en nattmatch i Heroes, men kände att jag var på tok för trött för detta. Så de blev sängen och jag somnade gott.


Kommentarer
Postat av: maja

ta bort den hemska bilden! snälla!!

2009-02-21 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0