Tristess Tisdag

Denna dagen fortsätter i samma sätt som gårdagen, långsamt framåt. Leta efter jobb går på en kvart, leta efter nycklarna gör man hela dagen. Men i båda fallen hittar man absolut ingenting. Nycklarna är spårlöst borta, de har vart borta i nästan en vecka nu och snart så måste väl jag berätta de för mina föräldrar...

Men som om inte det var nog med otur, igår så märkte jag att jag tappat bort linsskyddet till min kamera. Ingen stor grej egentligen, ett nytt skydd kostar 30 kronor. Men det är himla surt bara.

Mitt i all otur och tristess så har jag en sak jag kan glädja mig åt. Tonår hade nypremiär i söndags, och de vart gott om tonåringar och jag tror de hade en bra kväll. Det var både allvarligt och avslappnat, med en skön avslutning. Det kommer nog att fortsätta att bli bättre och bättre ju mer idéer vi provar på vägen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fantastiskt att vi kan bli sura på varandra va..det är faktiskt sant! En sur Ida är typ det roligaste som finns dock!! haha!

2009-02-18 @ 14:27:00
URL: http://sannerligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0