Tv Torsdag

Ja, idag så gjorde jag en sak jag aldrig gjort tidigare. Idag gjorde jag en sak jag tänkte fota och visa upp så ni skulle tro mig, men självklart så glömde jag kameran i morgonstressen.

Idag fick jag uppdraget att ta kyrkans praktikanter till Frälsningsarmén, där skulle de få vara med i ett repotage...om dom själva. Det var allt jag visste, när jag kom dit så fick jag reda på att jag tydligen inte bara skulle tolka. Utan att jag samtidigt skulle sköta en av kamerorna!

Jag fick en timma på mig att själv lära mig samt att föra min kunskap vidare till en kille från Österrike och en tjej ifrån Tyskland. Efter det så var det dags att spela in. Inga avbrott = inga misstag, men vi skötte oss ganska bra och efter att ha gjort ett program på ungefär en timma så var det dags att åka hem... jag var helt slut efter att ha koncentrerat mig så länge och så mycket (inte varje dag jag tvingas till det liksom).

Men väl hemma var det dags att packa, packa och packa. Frippe var här och höll mig sällskap samt att agera farväl-kommite. Men nu har han åkt hem, jag har istort sett packat klart och jag funderar på om jag glömt något. Imorgonbitti går bussen, en vecka. Bara skidåkning... jag kommer aldrig att vilja åka hem!

Ha de bra! :*

Kommentarer
Postat av: johanna

jag såg bilder och tv-programmet. du skötte dej väldigt bra! :D synd att du inte va hemma i helgen och hängde med oss och praktikanterna

2009-03-02 @ 12:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0